Comença a escriure i premeu ENTRAR A LA RECERCA

Guia del client

Clínica Girona us dóna una cordial benvinguda i us desitja una ràpida i completa recuperació. Des del moment de l’ingrés el personal del centre es posa al vostre servei per a tot allò que volguéssiu consultar o demanar-nos. Us agrairíem que respongueu a l’Enquesta de Satisfacció que se us ha lliurat en el moment de l’ingrés. La vostra opinió ens ajuda a millorar. Amb aquesta Guia del Client us facilitem algunes informacions útils que us ajudaran a adaptar- vos a la vida hospitalària.

Serveis

Àpats

Pels pacients els horaris són: Esmorzar a les 8:30h. Dinar, a les 12:30h. Berenar, a les 16:30h. Sopar a les 19:30h. El menú diari està estudiat d’acord a les necessitats dels pacients i està subjecte a les indicacions dels metges responsables. No és permès ingerir cap altre aliment o beguda sense consentiment mèdic.

Cafeteria-restaurant

Per als familiars i visites hi ha una cafeteria-restaurant, situada a la 4ª planta de l’edifici que ofereix servei de 8h. a 21 hores. Els dinars es serveixen de 13 h. a 15 hores i els sopars de 20 h. a 21 hores.

Infermeria

Cada planta disposa d’un equip d’infermeria al servei dels pacients. Qualsevol problema o imprevist, comuniqueu-lo a la vostra infermera que s’encarregarà de la seva resolució.

Llit d'acompanyant

Si algun acompanyant vol quedar-se a pernoctar amb el pacient, caldrà que ho comuniqui amb antelació al personal de la planta. El llit d’acompanyant haurà de quedar lliure a les 8 del matí.

Telèfon

Per trucar per telèfon des d’una habitació individual cal marcar primer el “0” i després el número desitjat. Des de les habitacions dobles cal marcar el número “9”, i informació us connectarà amb el número telefònic que vulgueu.

Religió

Disposem d’una capella de culte catòlic al soterrani. L’horari d’oficis és: laborables a les 7 del matí; diumenges i festius a les 9:30h. Per sol·licitar serveis addicionals, sol·liciteu-ho a infermeria de la planta.

Atenció personalitzada

A Clínica Girona trobareu el tracte més humà. Qualsevol queixa la podeu realitzar directament al Servei d’Atenció al Client. A l’habitació trobareu també un extracte de la Carta de Drets i Deures dels ciutadans en relació amb la Salut i l’Atenció Sanitària.

Tv

Per disposar d’accés a TV poden sol·licitar-ho al Servei d’Admissions de dilluns a divendres de 8h a 21h i els dissabtes de 8h a 19h.

Wifi

El centre disposa de Wifi a totes les seves plantes. Per sol·licitar l’accés dirigiu-vos al personal d’informació o al control de la planta.

Normes de convivència i recomanacions

Horari de visites

L’horari de visites és de 9 del matí a 9 del vespre. Fora d’aquest horari només estarà permesa l’estada d’una persona acompanyant per malalt. En benefici del pacient, es prega que no hi hagi més de tres persones de visita en una mateixa habitació. NENS: Es desaconsella la visita de nens menors de sis anys.

Respecte en l'entorn sanitari

Respecteu les normes bàsiques de comportament en una institució sanitària (NO FUMAR en tot el recinte hospitalari, SILENCIAR O APAGAR els telèfons mòbils, parlar amb veu baixa, no entrar amb animals, respectar les indicacions del personal sanitari,…)

Medicaments

En el moment de l’ingrés heu de notificar-nos si preneu algun medicament habitualment. Durant la vostra estada a la Clínica no podeu prendre cap medicament pel vostre compte –ni els habituals-, només els que us recepti el metge i us administri la infermera.

Sortides

Els pacients no poden sortir de la planta on estan hospitalitzats sense autorització mèdica i de la infermera de la seva planta.

El centre no pot fer-se responsable dels objectes de valor que no estiguin dipositats a la caixa forta de l’administració.

Altes

Si l’alta mèdica és donada al matí, el pacient haurà de deixar lliure l’habitació abans de les 12 del migdia. Si es dóna l’alta a la tarda, abans de les 18 hores.

Uvi

Horari de visites: de 12h. a 13h. i de 17h. a 18h. En cas de requerir ingrés a l’UVI, el Servei d’Admissions podria sol·licitar que deixeu l’habitació lliure, segons les necessitats hospitalàries de llits.

Administració

Una vegada obtinguda l’alta mèdica el pacient ha de passar pel servei d’administració per notificar la seva marxa. El servei està obert de 8h. a 21 hores de dilluns a divendres, i dissabtes de 8h. a 15 hores.

Ús de cookies

Aquest lloc web fa servir galetes perquè tingueu la millor experiència d'usuari. Si continueu navegant esteu donant el vostre consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies , cliqueu l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies

COMENÇA A ESCRIURE I PREM ENTER PER BUSCAR