Guia del client
Clínica Girona us dóna una cordial benvinguda i us desitja una ràpida i completa recuperació. Des del moment de l’ingrés el personal del centre es posa al vostre servei per a tot allò que volguéssiu consultar o demanar-nos. Us agrairíem que respongueu a l’Enquesta de Satisfacció que se us ha lliurat en el moment de l’ingrés. La vostra opinió ens ajuda a millorar. Amb aquesta Guia del Client us facilitem algunes informacions útils que us ajudaran a adaptar- vos a la vida hospitalària.
Serveis
Àpats
Pels pacients els horaris són: Esmorzar a partir de les 8:30h. Dinar, a partir de les 12:45h. Berenar, a partir de les 16:30h. Sopar a partir de les 19:45h i ressopó a les 21:45h. El menú diari està estudiat d’acord a les necessitats dels pacients i està subjecte a les indicacions dels metges responsables. No està permès ingerir cap altre aliment o beguda sense consentiment mèdic.
Cafeteria-restaurant
Per als familiars i visites hi ha una cafeteria-restaurant, situada a la planta baixa de l’edifici que ofereix servei de 8h. a 21 hores. Els dinars es serveixen de 13h a 15h i els sopars de 20h. a 21h.
Infermeria
Cada planta disposa d’un equip d’infermeria al servei dels pacients. Qualsevol problema o imprevist, comuniqueu-lo a la vostra infermera que s’encarregarà de la seva resolució.
Llit d'acompanyant
Si algun acompanyant vol quedar-se a pernoctar amb el pacient, caldrà que ho comuniqui amb antelació al personal de la planta. El llit d’acompanyant haurà de quedar lliure a les 8 del matí.
Telèfon
Telèfon: Per trucar per telèfon des d’una habitació cal marcar primer el “0” i després el número desitjat.
Religió
Disposem d’un espai multi confessional a la segona planta. Per sol·licitar serveis addicionals, sol·liciteu-ho a infermeria de la planta.
Atenció personalitzada
A Clínica Girona trobareu el tracte més humà. Disposem de Servei d’Atenció al Client i d’un extracte de la Carta de Drets i Deures dels ciutadans en relació amb la Salut i l’Atenció Sanitària a la TV del l’habitació.
Tv i Wifi
La TV es de pagament i porporciona dret a Internet Premium. Per accedir necessita el seu número d’expedient, número que li hauran donat a Admissions o que pot consultar a la seva infermera. El servei de TV es pot activar des d’Admissions o bé també es pot activar des de la TV de l’habitació.
Pàrquing
El Centre disposa de 180 Places de Pàrking pels clients i acompanyants situades a les plantes -2 i -3. A cada planta hi ha una màquina de pagament.
Normes de convivència i recomanacions
Horari de visites
L’horari de visites és de 9h a 21h. Fora d’aquest horari només és aconsellable l’estada d’una persona acompanyant per malalt. En benefici del pacient, es prega que no hi hagi més de tres persones de visita en una mateixa habitació. NENS: Es desaconsella la visita de nens menors de sis anys.
Respecte en l'entorn sanitari
Respecteu les normes bàsiques de comportament en una institució sanitària (NO FUMAR en tot el recinte hospitalari, SILENCIAR O APAGAR els telèfons mòbils, parlar amb veu baixa, no entrar amb animals, respectar les indicacions del personal del centre,…)
Medicaments
En el moment de l’ingrés heu de notificar-nos si preneu algun medicament habitualment. Durant la vostra estada a la Clínica no podeu prendre cap medicament pel vostre compte –ni els habituals-, només els que us recepti el metge i us administri la infermera.
Sortides
Els pacients no poden sortir de la planta on estan hospitalitzats sense autorització mèdica i de la infermera de la seva planta.
Objectes de valor
El centre no pot fer-se responsable dels objectes de valor que no estiguin dipositats a la caixa forta del servei d’admissions/administració.
Altes
Si l’alta mèdica és donada al matí, el pacient haurà de deixar lliure l’habitació abans de les 12 del migdia. Si es dóna l’alta a la tarda, abans de les 18 hores.
Uvi
En cas de requerir ingrés a l’UVI, el Servei d’Admissions podria sol·licitar que deixeu l’habitació lliure, segons les necessitats hospitalàries de llits.
Administració
Una vegada obtinguda l’alta mèdica el pacient ha de passar pel servei d’admissions/Adminstració per notificar la seva marxa. El servei està obert de 7h a 21:00h. de dilluns a divendres, i dissabtes de 7h. a 19 hores.