Comença a escriure i premeu ENTRAR A LA RECERCA

Com ingressar

Per formalitzar l’ingrés haurà de presentar al Servei d’Admissions (planta 0) el document d’identitat i, en el cas que pertanyi a una entitat asseguradora la targeta d’assegurat i els documents d’autorització de la seva Companyia. El personal d’Admissions us prendrà les dades administratives necessàries i us indicarà la planta i habitació. Si necessita un justificant d’ingrés sol·liciti-ho al personal d’Admissions. Sempre que sigui possible, el personal d’Admissions us acompanyarà a la vostra habitació i us explicarà el funcionament de la mateixa (llums, comandament de la TV, etc.). Un cop instal·lat, el personal d’infermeria us donarà més detalls de la vostra estada, aclarint-vos qualsevol dubte.

Informació prèvia a l'ingrés

  • Se’l trucarà amb 24 – 48 hores d’antelació per confirmar el dia i l’hora d’ingrés, al mateix temps se li recordarà la documentació que ha d’aportar per formalitzar l’ingrés.
  • Se l’informarà del dipòsit que tindrà que efectuar a compte pels conceptes no coberts per l’assegurança.
  • Es recomana no portar objectes de valor ni quantitats de diner amb efectiu. (posem a la seva disposició una caixa forta per si fos necessari dipositar quelcom).

En el moment de l'ingrés haurà de portar

  • DNI
  • Documentació sanitària (proves complementàries, preoperatori, etc…)
  • Si pertany a una Mútua la autorització d’ingrés per intervenció o tractament.
  • Anar en dejú.
  • La roba i els estris personals que necessitarà durant la seva estada.
  • Medicació que pren habitualment.
  • Quan ingressi se l’informarà de les normes del centre hospitalari referent a visites, horaris de cafeteria etc…
  • Se li farà signar: Consentiments Informats necessaris per poder portar a terme els tractaments, Full de compromís de protecció de dades personals.

Durant el seu ingrés

  • Qualsevol queixa o disconformitat sobre l’atenció o tractament dispensat el podrà comunicar a la supervisora de la seva planta o bé per escrit a través dels fulls de reclamació, que posem a la seva disposició al Deptartament d’Administració (Planta Baixa).
  • Una vegada complimentades poden entregar-les a la pròpia Administració, qui les farà arribar a l’oficina d’atenció al client, pel seu registre, investigació i resolució, la qual li ha de ser comunicada per escrit en un termini màxim de 15 dies.

En el moment de l'alta hospitalària

  • Vostè té dret a tenir un informe d’alta complert que li ha de facilitar el seu metge on ha de constar el tractament efectuat, la medicació a seguir en el seu domicili i com es portarà a terme el seu seguiment post-alta.
  • Una vegada tingui l’alta haurà de passar per les oficines, per poder cursar l’alta administrativa, i fer possible el tancament del seu expedient.
  • Li agrairíem que ens ajudi a millorar complimentant l’enquesta de satisfacció que podrà dipositar a les bústies de suggeriments.

Ús de cookies

Aquest lloc web fa servir galetes perquè tingueu la millor experiència d'usuari. Si continueu navegant esteu donant el vostre consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies , cliqueu l'enllaç per a més informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies

COMENÇA A ESCRIURE I PREM ENTER PER BUSCAR